Többet kevesebbért... mindennap!

A rendszer a Cookie-k kezelésére vonatkozó szabályzatnak megfelelően használja a cookie-k szolgáltatását. A cookie-k tárolásának, illetve az azokhoz való hozzáférés feltételeit a felhasználó a saját böngészőjében beállíthatja.

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


Olyan kérdésed van, amire nem találtál választ az oldalunkon? Ismerkedj meg az alábbi listával.

TERMÉKEK


Ebben a kategóriában a PEPCO üzletekben kapható termékekre vonatkozó kérdések vannak.

1

Tudom ellenőrizni, hogy van-e az adott termékből egy adott boltban?

A termékek gyors cserélődésére való tekintettel az javasoljuk, hogy amennyiben egy konkrét termék elérhetőségéről szeretnél információt, érdeklődj telefonon üzletünkben. A www.pepco.hu/uzletek oldalon található térképen az irányítószámod megadásával rákereshetsz a közeledben található üzleteinkre elérhetőségére.

2

A reklámújságban szereplő termékek minden üzletben elérhető?

A reklámújságban szereplő termékek minden üzletben kaphatók az akció első napjától a készlet erejéig. 
3

Milyen gyakran érkezik szállítmány?

A boltjainkba heti 3 vagy 4 alkalommal érkezik szállítmány, a hét különböző napjain. 
4

Milyen fajta termékeket vásárolhatok a PEPCO-nál?

A PEPCO-ban ruházati és háztartási eszközöket, divatos és kényelmes női, férfi és gyermek ruházatot, kiegészítőket, játékokat, lakberendezési és konyhai eszközöket, papír- írószereket tudsz vásárolni. Nálunk mindent megtalálsz, amire Neked és családodnak szüksége lehet, természetesen mindezt a legalacsonyabb áron.

5

Milyen gyakran cserélődnek a kollekciók?

Kollégáink nap, mint nap azon dolgoznak, hogy felkeressék az aktuális trendeknek megfelelő legérdekesebb és a legjobb termékeket. A legtöbb új termék az új kollekciók bevezetésekor jelenik meg február és március, illetve július és augusztus között, továbbá nagyobb ünnepek környékén.

6

Hol nézhetem meg a PEPCO termékkínálatát?

Termékeinket a reklámújságokban, a hírlevelekben, a weboldalon, a hivatalos Facebook oldalunkon tekintheted meg. 

7

Van webshopotok?

Nem folytatunk internetes kereskedést. Termékeink csak üzleteinkben kaphatók az ország egész területén. 

SZOLGÁLTATÁSOK


Ebben a részben találod a PEPCO boltok által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos gyakori kérdéseket.

1

Milyen szolgáltatások érhetők el a PEPCO boltokban?

A PEPCO boltokban leadhatod a használt elemeidet, készpénz-visszafizetési garanciát, TAX FREE szolgáltatást nyújtunk.

2

A PEPCO-ban van TAX FREE szolgáltatás?

Igen. Kiemelt üzleteinkben lehetőség van FREE szolgáltatás igénybevételére.

3

Hol található a TAX FREE szolgáltatást nyújtó boltok listája?

Itt találod a szolgáltatást nyújtó boltok listáját és térképét (link).

4

A PEPCO-ban lehet SODEXO utalvánnyal fizetni?

Igen. Üzleteinkben a készpénzes fizetés mellett fizetni tudsz bankkártyával, továbbá elfogadjuk a Sodexo, Edenred, Erzsébet beiskolázási és ajándékutalványt.

5

A PEPCO tud kiállítani áfás számlát?

Igen, minden üzletünk tud kiállítani áfás számlát.
6

A PEPCO-ban lehet kártyával fizetni?

Természetesen, minden üzletünkben van kártyás fizetésre szolgáló terminál. Az American Express és a Diners Club kivételével minden bankkártyát elfogadunk. 
7

Milyen feltöltések érhetőek el a PEPCO hálózatában?

Telefon feltöltés egyik üzletünkben sem elérhető.

VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓ


Kétségeid vannak a visszatérítést és a reklamációt illetően? Olvasd el a gyakori kérdéseket és válaszokat!

1

Visszavihetem azt a terméket, amelyik nem felel meg az elvárásaimnak?

Valamennyi boltunkban készpénz-visszafizetési garancia van - 30 napon belül vissza lehet váltatni vagy kicserélni a hibátlan és használat nyomát nem viselő terméket a vásárlási bizonylattal - nyugtával és az ép címkével. A készpénz-visszafizetési garanciáról itt olvashatsz bővebben.

2

Fehérneműt visszavihetek?

A higiéniára való tekintettel nem cserélünk egyesével csomagolt fehérneműt. 

Női és lányka fehérnemű:

  • melltartó,
  • tanga,
  • női alsó

Férfi és fiú fehérnemű:

  • Slip alsónadrág,
  • egyesével csomagolt boxer alsónadrág
  • Fehérneműkészlet fiúknak: ing + slip alsónadrág / boxer alsónadrág 

Itt olvashatsz erről bővebben!

3

Visszavihetem a terméket másik boltba, mint ahol a vásárlás történt?

30 napon belül a bármely üzletünkben vissza tudod vinni a terméket. Csak azon terméket tudjuk visszaváltani, amelyek címkéje még ép és használat nyomát nem viselik. A cseréhez mindenképp hozd magaddal a vásárlást igazoló nyugtát is!

Itt olvashatsz erről bővebben.

4

A termék használat közben tönkrement, megreklamálhatom?

A hibás termékre reklamációt veszünk fel. Fontos, hogy csak a rendeltetésszerűen használt terméket tudjuk visszaváltani. A reklamációhoz, kérjük, hogy mindenképp hozd magaddal a hibás terméket és a vásárlást igazoló nyugtát. A minőségi hibás terméket csak abban az üzletben tudjuk visszaváltani, ahol a vásárlás előzőleg történt. A reklamációt a törvény által előírt 14 nap alatt dolgozzuk fel. 

5

Miben különbözik a reklamáció a visszatérítéstől?

Visszatérítésre vagy cserére teljes értékű, az eredeti címkével és a vásárlást igazoló nyugtával rendelkező termék esetén a vásárlás dátumától számított 30 napon belül van lehetőség. A vásárlónak a vásárlás dátumától számított fél éven belül, jogában áll jótállási igényét benyújtani bármely nem teljes értékű (használt), rejtett hibás termék esetén, pl.: rosszul szabott anyag, nem egyforma ujjak/lábak, sérült cipzár, foszló varrás, tartósan kellemetlen szag, szivárgó termék, stb. Reklamációt nyugta alapján lehet benyújtani a vásárlás helyszínén. 

6

Elutasították a reklamációt, amit benyújtottam. Mit csináljak vele?

Ha negatívan bírálták el a reklamációdat, és nem értesz egyet a döntéssel, jogodban áll a PEPCO boltban fellebbezni. Ez a folyamat ugyanúgy zajlik, mint a hagyományos reklamáció. 

ELHELYEZKEDÉS


A PEPCO boltok elhelyezkedésével kapcsolatos kérdésed van? Javasoljuk, hogy olvasd el az alábbi válaszokat.

1

Hol található a legközelebbi üzlet?

Javasoljuk az üzletkeresőnk használatát. Az oldalon találsz egy térképet, amely az országban található összes PEPCO boltot tartalmazza.

2

Van webshopotok?

Nem folytatunk internetes kereskedelmet. Termékeink csak üzleteinkben kaphatók az ország egész területén.

3

Az én lakóhelyemen miért nincs PEPCO bolt?

Folyamatosan dolgozunk üzletláncunk bővítésén. Reméljük, hogy hamarosan a Te lakóhelyed közelében is ünnepélyesen megnyithatjuk üzletünket. Erről feltétlenül tájékoztatni fogunk korábban a közösségi oldalunkon és honlapunkon is.

Ha nem találtál választ a kérdésedre, keresd fel Ügyfélszolgálati Irodánkat: ugyfelszolgalat@pepco.hu

+36 1 870 04 20 (hétfő - péntek 9:00 - 16:00)

Tekintsd meg


Vásárlói
tájékoztató

ÜZLETKERESŐ


Vaša predajňa